Translate

Translate

Translate

יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

איך לגרום לגבר להתאהב

רוצה שהוא יהיה שלך ורק שלך? בואו לקרוא את המדריך שלנו, שיגרום לכל בחור להתאהב בך עד מעל הראש. בתפריט: צחוקים ופלירטוטים. בהצלחה

את מאוהבת בו, אבל את לא ממש בטוחה אם האהבה הזאת הדדית. ברור, הוא מדבר איתך מידי פעם, אולי מחייך כשהוא חולף על פנייך במסדרון בית הספר, אבל שום דבר שיגרום לך לחשוד שהוא הולך לשיר לך סרנדות מתחת לחלון. אז איך בכל זאת גורמים לבחור להתאהב בך עד כלות נשמתו? ובכן, בחרנו ממאות טיפים את העשרה הגדולים שאנחנו חושבים שאף בחור לא יכול לעמוד בפניהם. אז יאללה, לעבודה:
 
 
 
 
1. תצחקי מדברים שהוא אומר

גברים הם סאקרים לנשים שאוהבות את חוש ההומור שלהם, וזה בכלל לא משנה אם הם מצחיקים בערך כמו פחית ספרייט. אל תשכחי לצחוק מהבדיחות שלו כאשר הוא מספר אותן, לגעת לו בזרוע בנונשלנטיות כאשר הוא אומר משהו סמי-מביך או לגחך כשהוא משחרר הערה צינית.
 
 
 
2. תמיד תיראי טוב לידו

את לא חייבת לעשות מהפך, ולא חייבת להיכנס לדיאטת כאסח, אבל תמיד תשימי לב שאת לובשת את הבגדים הכי מחמיאים, מגיעה עם שיער מסודר ומתהדרת במעט מייק-אפ כשאת לידו. בחורים אוהבים בחורות שאכפת להן מהמראה שלהן, אפילו אם הן לא קלאודיה שיפר (עיין ערך: עתי וליהיא בע"מ). תמיד תיראי טוב לידו. תמיד.
 
 
 
 
 
 
3. תקשיבי  לו
 
גברים אוהבים לדבר על עצמם, כי לרבים מהם יש מנטליות של מחדד, והם לא מודעים לשום דבר בסביבתם שלא כולל אותם. תמיד תראי נכונות להקשיב למה שיש לו להגיד על חוויותיו מהכדורגל בשכונה. נודה בפה מלא: זהו לא בדיוק המעשה הכי פמיניסטי בספר, אבל היי, את רוצה שהוא יחבב אותך, או לא?
 
 
 
 
4. תהיי פלרטטנית
 

אבל תמיד תדעי מתי להציב את הגבול. נפנופי שיער, חיוכים והתחנפויות במידה זה נחמד מאוד, אבל אל תחכי לו בכיתה עם שוט וחליפת אשת חתול. יש גבול לכל תעלול, והוא צריך לדעת שאת בקטע, אבל לא שאת הולכת למכור את בני משפחתך בשביל דייט איתו. עם זאת, לא נשקר: להיות פלרטטנית עושה את העבודה ב-80% מהמקרים.
 
5.תפגיני שנינות

בחורים אוהבים בחורות שנונות. הם אוהבים בחורות שיודעות לשלוף את התשובות הנכונות מהמותן, ולפעמים להיות זאת שתופסת את אור הזרקורים זה מצוין. בביטחון מלא, נסי לספר כמה בדיחות מוצלחות או לירות איזו הערה שנונה לעבר מישהו שמגיע לו. הבחור שלך יעריך את זה, מבטיחים לך.
 
 
 
6.. תתחברי לחברים שלו

המניות שלך הולכות לזנק במאות אחוזים ברגע שהוא יבין שחברים שלו  מחבבים אותך. הוא הולך להסתכל עלייך באור שונה לגמרי אם, לדוגמה, אחד מהחברים שלו יבחר לבלות את ההפסקה שלו איתך. רק שימי לב שזה לא גולש לפסים בהם החברים שלו מעוניינים בך מבחינה רומנטית, כי אז הלך עלייך. משולשי אהבה יש רק בדרמות נעורים אמריקניות, וגם זה לא תמיד.
 
 
 
7. תשחקי אותה קשה להשגה

אפשר להיות פלרטטנית ועדיין לשחק אותה קשה להשגה. פשוט צריך לשים לב שלמרות שאת מושי-מושלמת אליו, את לא תמיד מסתובבת לידו או בחברתו, לא מרימה את הראש ברגע שהוא נכנס לכיתה ולא  ממהרת לדבר איתו או עליו בכל הזדמנות שיש לך.
 
8. תהיי מסתורית ומעניינת

תראי לו שאת לא כמו כל אחת אחרת, ושיש עוד הרבה דברים שהוא לא יודע עליך. הדרך לעשות זאת היא לטפטף באיטיות, במהלך השבועות הבאים, אינפורמציה סותרת עליך. שאת יוצאת עם מישהו, אבל שזה לא רציני. שאת מתנדבת בבית אבות, אבל שאת מתה על מסיבות פרועות. שיש לך ציונים מטורפים, אבל שאת בקושי לומדת. זה ישגע אותו ויעניין אותו.
 
9. תפתחי גישה טובה

אל תשחקי משחקים ואל תהיי מלודרמטית. תפתח גישה בריאה ועליזה לחיים ולמערכת היחסים שלך איתו. אין דבר מעצבן יותר מדרמה קווין. אל תהיי אחת כזאת.
 
10. תהיי עצמך
 
לוקש? קלישאה? לנו לא אכפת. כל המאמצים שעשית הולכים לרדת לטמיון אם לא תראי לו מי את באמת, כי באיזשהו שלב את גם ככה תחשפי את פרצופך האמיתי, ואם הוא לא יהיה מוכן לזה, לא יהיה כיף. מבטיחים.
 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה