Translate

Translate

Translate

יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

אורגזמה וטיפוח האנרגיה המינית הנשית

 
תרגולים בהירים ומעשיים על פי הטאו לטיפוח האנרגיה המינית הנשית, המאפשרים חוויה מינית עשירה וגומלת.
במשך אלפי שנים נשמרו סודות אלו של חכמי הטאו בקרב מספר מצומצם מאוד של אנשים בחצרות המלוכה ובחוגים אזוטריים שנדרו נדר שתיקה. מנטאק צ'יאה הוא מאסטר טאו המתמחה בסקסולוגיה עתיקה זו, והוא חולק ידע זה עם העולם.
באמצעות תרגולים אנו לומדות להפנות את האנרגיה פנימה כדי למחזר, להגביר ולעדן אנרגיה זו לרמה גבוהה. התרגול יכול להתבצע עם בני זוג או ביחידות.
באורגזמה רגילה כוח החיים שופע החוצה אל היקום. אם נפנה את האנרגיה האורגזמית פנימה ולמעלה במקום החוצה, נתנסה באורגזמה עזה יותר, התנסות שלעולם אינה נחווית במין רגיל.
התרגול נעשה באמצעות -נשימת שחלות" שיכולה לקצר את זמן המחזור ולהפחית את כאבי הבטן במהלכו, לדחוס יותר אנרגיית חיים (צ'י) לשחלות וליצור עוצמה מינית רבה יותר.
תרגיל נוסף הוא "המשיכה אורגזמית כלפי מעלה". כאשר שולטים בתרגיל זה, אפשר להתנסות באורגזמה של מלוא הגוף, שהיא מעבר לאורגזמה הרגילה של איבר המין, בלי לאבד את כוח החיים.
תרגילים אלו עוררו לעיתים גיחוך אצל חסרי הידע, אך הם תורגלו בהצלחה במשך אלפי שנים והגבירו את העוצמה ואת התענוג של אותן נשים שהיו בנות מזל מספיק כדי להכיר אותם.
מנטאק צ'יאה הוא מפתח שיטת "הטאו המרפא" ומייסדם של מרכזי "הטאו המרפא" ברחבי ארה"ב אירופה ותאילנד. הידע שבספר מבוסס על טאואיזם, בודהיזם, זן, קונדליני ויוגה טאואיסטית, ומשולבים בו מדעי הרפואה המערבית ואנטומיה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה